Wycieczka oddziałów przedszkolnych

Uncategorized

20180613_113227 20013 czerwca 2018 roku uczniowie  oddziałów przedszkolnych wraz z opiekunkami  wycieczkę do Warszawy. Rozpoczęliśmy ją od obejrzenia filmu pt:. „ Dzikie z natury” w kinie 3D IMAX. Dzieci były pod dużym wrażeniem efektów w trakcie oglądania. Następnym etapem naszej wycieczki był spacer po Łazienkach Królewskich. Na wszystkich największe wrażenie zrobił Teatr na Wyspie, a w szczególności półkolista widownia, scena położona na sztucznej wyspie i rząd kamiennych rzeźb. Uczestnicy wycieczki zachwycali się także florą i fauną tego parku, a dodatkowo  „pozowały” nam  swymi ogonami przepiękne pawie. Zwiedzanie Warszawy nie mogło obejść się bez wizyty na Starym Mieście, gdzie znajduje się Kolumna Zygmunta III Wazy. Od razu pomaszerowaliśmy na Zamek Królewski, gdzie podziwialiśmy piękno budynku. Wędrując po Zamku oglądaliśmy ciekawe przedmioty codziennego użytku, dowiadywaliśmy się do czego one służyły i przez kogo zostały wykonane. Największe wrażenie zrobiła na nas Sala Tronowa ze względu na piękne złocenia i sypialnia wraz z łożem króla. Uczniowie wyrazili chęć do kolejnych odwiedzin Zamku Królewskiego. Następnie udaliśmy się z panią przewodniczką na Stare Miasto, gdzie odbyła się ciekawa lekcja pt:. „Szlakiem legend warszawskich”. Odwiedziliśmy wiele ciekawych zakątków Starówki owianych legendami. Usłyszeliśmy o Bazyliszku, o Złotej Kaczce, o Warsie i Sawie, oraz o Warszawskiej Syrence. Na koniec wycieczki należało zajrzeć jeszcze do sklepików na Starówce by zakupić pamiątki i zadowoleni mogliśmy wracać do szkoły.